Thursday, October 21, 2010

Row, row, row

adoi...kepala saya pusing...sangat pusing..sampai menyanyi lagu Row, row, row your boat..
semua ini adalah kerana bajet 2011..
ujung tahun macam2 nak buat....nak kena key in bajet..ok itu satu hal..
tapi yang saye tidak boleh terima bila "adela satu opis tu" mengeluarkan arahan kena siapkan semuanya sebelum hari selasa..mane sempat...
dah la sistem baru...baru nak blajar....baru nak sesuai..
dah la asyik hang jer...




padahal dah janji dengan dengan anak2 nak balik kampung jumpa atok n nenek mereka....
bonda.....anakmu ni lambat sampai...
kalau system down jgak esk baru anakanda btolak pulang yer....
bnda masak ape malam ni....
hhuuuuuuuaaaaaaaaaaaaaa......:(


saya kalau kepala sudah berpusing macam2 rase nak makan
konon mau release itu tension
nafsu makan memang jadi memuncak..


































nyam..nyam....sdap2kn
tengok..kalau saye tension ke...sakit kepala ke..mesti nak makan bnda yg mengarut2 n yang menambahkan lemak...tp nyer baik saya makan buah2an kn...
dengan ikhsan kawan dia telah belanja saya buah...
sangat sedap.....n berkhasiat
tq lady barbella




she very cute..siap ptongkn lg n blanja kwn2 spjbt mkn fruit..tqvm n luv u ;)
tp aper motif saya nyanyi lagu tukan....emmm pk la sndri


pics from goo

No comments:

Post a Comment