Wednesday, November 13, 2013

Diam2 berisi

salam....

c...

lama xupdate kn...

me bz sgt2

kwn me dtimpa musibah..jd byk keje me kena take over

jd nk ber fb n beblog tu jejarang jer..

ni kisah ank bujang me yang sorang tu

orang nyer pendiam jer

malu2 kucing

manja..lebih dari adik dia

pagi2 bangun mst cari umi dia..

nak suh umi mandikan

sikat rambut

pakai baju

manja benor ler pendek kate

Hadif da 4 thn

me masukkn dia kat PASTI

alhamdulillah

syukur sgt2..

dia macam ayong dia

capat belajar n leh tangkap ape mualimmah ajar

exam aritu dapat no 2

dan pada Hari Iftihal atau dkenali hari anugerah tu

Hadif dapat jgak adiah pelajar terbaik 4 tahun

ya ALLAH..syukur sgt2

tak sangka...

nikmat mane yg nak didustai

Ihtifal ni wat kat Sempurna Resort

meriah sangat

4 tahun wat persembahan.c muka malu2 kucin


ambik adiah dpt no 2
 
masa ni la xsangka nama hadif dsebut sekali lagi

mesti pandang tempat lain..ai la ank bujang umi sorang ni
 

suke sgt dia dpt adiah beg tu

xcted tunjuk adiah kat abah..ayong n adik dia
 
hadif tnya nk letak mane adiah ni..sebab jeles ngan ayong yg dpt banyk anugerah..hik

airis main adiah yg abg dia dpt..hik2..geram jer abg hadif







p/s:

moga ank2 umi berjaya dunia akhirat
moga jadi asbab ke arah kebaikan dunia akhirat
amin2

No comments:

Post a Comment